Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Je艣li chcesz wy艂膮czy膰 odczytywanie ostatnio wybieranych adres贸w przy zamawianiu taks贸wki – po艂膮cz si臋 z dyspozytorem (lub w trakcie odczytywania adres贸w naci艣nij gwiazdk臋 na klawiaturze telefonu). Poinformuj dyspozytora, aby wy艂膮czy艂 dla tego numeru IVR. Wy艂膮czenie us艂ugi odbywa si臋 w kilka sekund.

Tak! We wszystkich naszych autach dokonasz p艂atno艣ci kart膮 (zbli偶eniowo, z chipem lub paskiem magnetycznym).

Zdecydowana wi臋kszo艣膰 terminali u naszych kierowc贸w obs艂uguje p艂atno艣膰 BLIKIEM. Dla pewno艣ci poinformuj dyspozytora o ch臋ci p艂atno艣ci przez BLIK lub wpisz w szczeg贸艂ach zlecenia „blik” gdy zamawiasz przez aplikacj臋 mobiln膮 Eko Taxi.

Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi! Kliknij i pobierz odpowiedni膮 wersj臋!

Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi. Po zam贸wieniu zobaczysz gdzie znajduje si臋 kierowca oraz numer boczny, mark臋 i kolor auta jakie przyjedzie.

Tak, je艣li poinformujesz dyspozytora przed kursem lub zaznaczysz w aplikacji szczeg贸艂y zam贸wienia „Du偶e zwierz臋ta” (+7 z艂) lub „Ma艂e zwierz臋ta/kontenery” (gratis).

Napisz do nas maila: chelm@ekotaxi.pl

W wiadomo艣ci opisz ca艂膮 sytuacj臋. Pomocne b臋d膮: godzina kursu, trasa przejazdu, opis auta oraz numer telefonu, z kt贸rego by艂 zamawiany kurs. Je艣li masz w膮tpliwo艣ci co do kosztu przejazdu – za艂膮cz zdj臋cie lub skan ca艂ego paragonu za kurs.

Tak! Poinformuj dyspozytora o ch臋ci otrzymania faktury lub wpisz w szczeg贸艂ach zlecenia „faktura” gdy korzystasz z naszej aplikacji mobilnej.

Je艣li wsiadasz na ulicy do naszej taks贸wki przeka偶 kierowcy dane firmy (NIP lub dane osoby fizycznej oraz adres mailowy na kt贸ry chcesz otrzyma膰 faktur臋 elektroniczn膮).

Kierowcy do艂膮cz膮  r贸wnie偶 Tw贸j paragon do faktury miesi臋cznej je艣li podasz im wymienione wy偶ej informacje.

Pami臋taj, 偶e kierowca zatrzyma paragon i wystawi wniosek fakturowy. Paragon stanowi podstaw臋 do wystawienia faktury.

Skontaktuj si臋 z dzia艂em obs艂ugi Pasa偶er贸w biznesowych tel. 532 745 132 lub napisz maila: chelm@ekotaxi.pl

Nie. Pojazdy jad膮 do zlece艅 zgodnie z kolejk膮. Mo偶e zdarzy膰 si臋, 偶e pierwszy w kolejce jest van, kombi lub bus. Nie obowi膮zuje w贸wczas dop艂ata. Je艣li oczywi艣cie b臋dzie jecha艂o ni膮 nie wi臋cej ni偶 4 Pasa偶er贸w.

Tak! Nasi kierowcy dowioz膮 Ci臋 w dowolne miejsce w Polsce.

Poinformuj dyspozytora przy zamawianiu lub utw贸rz zlecenie terminowe w naszej aplikacji mobilnej.

W aplikacji zmie艅 w polu „Czas przyjazdu taks贸wki” na „Um贸wiony kurs” i ustaw odpowiedni膮 dat臋 i godzin臋.

Je艣li zam贸wi艂a艣/艂e艣 kurs na konkretn膮 godzin臋 (tzw. zlecenie terminowe), to kierowca czeka 5 minut od um贸wionej godziny. W innym przypadku taks贸wka poczeka ok. 7 minut licz膮c od czasu dojazdu podanego przez dyspozytor贸w.

Zgodnie z przepisami s膮 4 taryfy.

1. – obowi膮zuje w dni powszednie (r贸wnie偶 soboty) od 6:00 do 22:00 je艣li poruszasz si臋 w obr臋bie Che艂ma

2. – obowi膮zuje od 22:00 do 6:00 w dni powszednie (r贸wnie偶 soboty) oraz ca艂膮 dob臋 w dni 艣wi膮teczne, je艣li poruszasz si臋 w obr臋bie Che艂ma

3. – obowi膮zuje w dni powszednie (r贸wnie偶 soboty) od 6:00 do 22:00 je艣li poruszasz si臋 poza granicami Che艂ma

4. – obowi膮zuje od 22:00 do 6:00 w dni powszednie (r贸wnie偶 soboty) oraz ca艂膮 dob臋 w dni 艣wi膮teczne je艣li poruszasz si臋 poza granicami Che艂ma